Pre platcov aj neplatcov DPH
Vedenie účtovnej osnovy
Účtovná osnova je zoznam účtov, ktoré firma vedie a závisí od predmetu podnikania. Poraďte sa s nami o jej nastavení a radi vám pomôžeme s jej správou.
Vedenie hlavnej knihy
Pomôžeme vám s vedením hlavnej knihy, denníka, či účtovného rozvrhu v podvojnom účtovníctve. V hlavnej knihe musia byť zaúčtované všetky účtovné prípady rovnako, ako je to v účtovnom denníku.
Vedenie kníh pokladní
Pomôžeme vám pri správe pokladničnej knihy, knihy elektronickej registračnej pokladnice či knihy uzávierok elektronickej registračnej pokladnice.
Vedenie knihy odoslaných faktúr
Pomôžeme vám so zriadením a správou všetkých vystavených faktúr.
Vedenie knihy došlých faktúr
Pomôžeme so zriadením a správou evidencie všetkých prijatých faktúr vystavených na vašu firmu.
Vedenie kníh sociálneho fondu
Vedenie knihy sociálneho fondu je povinné pre všetkých zamestnávateľov, ktorí majú aspoň jedného zamestnanca v pracovnom pomere alebo v obdobnom pracovnom vzťahu. Pomôžeme vám s jej vedením ako aj so sledovaním dodržaných lehôt, a rovnako aj s inými potrebnými úkonmi.
Evidencia majetku (krátkodobého aj dlhodobého)
Evidencia dlhodobého majetku sa týka každej firmy či každého podnikateľa, ktorí majú vo vlastníctve minimálne jeden druh majetku na dlhodobé užívanie – napríklad auto. Pomôžeme vám so správou evidencie krátkodobého, dlhodobého majetku – hmotného aj nehmotného, a tiež predísť častým chybám pri jej vedení.
Evidencie vyplývajúce zo zákonných povinností
Poradíme vám aj pri iných evidenciách, ktoré vám zo zákona vyplývajú na základe predmetu vášho podnikania. Napríklad evidencia o zásobách a pohľadávkach, záväzkoch.
Evidencie podľa požiadaviek zákazníka
Priebežne pomáhame klientom s jednotlivými očakávanými aj nepredvítateľnými záležitosťami, ktoré sa môžu objaviť a sú prirodzenou súčasťou každého podnikateľského prostredia.